środa, 26 sierpnia 2015

Sałatka z sosem Maille


Na początku chciałam zaznaczyć, że dzisiejszy post nie jest wpisem sponsorowanym ani płatną formą reklamy. Tej firmie reklamy robić nie trzeba,ale jej  produkty muszę pochwalić. Już dawno nic mnie tak pozytywnie nie zachwyciło smakiem jak prezent , który dostałam ostatnio od znajomych, którzy przywieźli go z wycieczki do Paryża. Dostałam pięknie zapakowany, w firmowy papier i torebkę sos vinegrette Maille.
 Co może być niezwykłego w vinegrette? Połączenie go z owocową nutą marakui i mandarynek, jak dla mnie wprost zniewalające. U nas w wybranych sklepach można dostać podstawowe 2-3 rodzaje musztardy tej firmy. Bardzo żałuję, że tylko tyle bo, zachęcona sosem, chciałabym spróbować też połączeń np. ziół czy owoców w musztardzie. Skoro już o niestandardowych smakach "mowa" zapraszam na sałatkę, która powstała specjalnie do tego sosu. 

SAŁATKA MAILLE


Składniki:

Miks sałat z roszponką
filet drobiowy
2 ząbki czosnku
sól, pieprz
2 łyżki oliwy
1/2 melona
1/2 ćwiartki arbuza
1 garść płatków migdałowych
sos vinegrette Maille lub ocet balsamiczny

Przygotowanie:

Filet nacieramy rozdrobnionym czosnkiem, solą i pieprzem. 
Odstawiamy na co najmniej godzinę, potem smażymy na rozgrzanej oliwie. Usmażony filet kroimy na mniejsze kawałki.

Sałatę opłukujemy i osuszamy.

Melona i arbuza obieramy i kroimy w kostkę ( z arbuza trzeba usunąć pestki).

Płatki migdałowe prażymy na suchej patelni.

Sałatę, kurczaka i owoce łączymy bardzo ostrożnie w misce, przyprawiamy do smaku solą i pieprzem oraz dodajemy sos vinegrette.

Ja użyłam sosu Maille o smaku marakui i mandarynki, ale jeśli takiego nie macie można zrobić sos np. z oliwy i soku cytrynowego lub polać octem balsamicznym.

Sałatkę posypujemy płatkami migdałowymi.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz