sobota, 12 kwietnia 2014

Good morning pancakes !


Pomysł na to śniadanie przyszedł mi do głowy od razu jak tylko zobaczyłam  wiśnie w amaretto w sklepie. Po otwarciu tego małego słoiczka od razu pożałowałam,że nie kupiłam dwóch,bo ten smak tak przyciąga ,że nie ma się ochoty przerwać jedzenia. No, ale skoro już zrodził się plan na "pankejki", nie mogłam poddać się tej pokusie.

 PANCAKES


Składniki:

2 szklanki mąki
2 jajka
1,5 szklanki mleka
75 g masła (przed dodaniem do ciasta musi być rozpuszczone)
3 łyżeczki proszku do pieczenia
3 łyżeczki cukru
1 szczypta soli


Przygotowanie:

Wszystkie składniki mieszamy na gładkie gęste ciasto i smażymy na rozgrzanej patelni. 

                                                                                                                                                                
                     







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz