wtorek, 4 lipca 2017

kompot z rabarbaru


Kompot z rabarbaru kojarzy mi się z latem na wsi, wakacjami w dzieciństwie i niestety smakiem,który większości dzieci nie odpowiada. Moja historia z rabarbarem zaczyna się dopiero teraz. Podobnie jak ze szpinakiem,który przez lata był na kuchennym zesłaniu i go nie tolerowałam, odkryłam jego prawdziwy smak dopiero jako dorosła osoba.

KOMPOT Z RABARBARU


Składniki:
1 l wody
3 łodygi rabarbaru
1 szczypta kwasku cytrynowego
cukier do posłodzenia
opcjonalnie 1 jabłko

Przygotowanie:
Rabarbar myjemy, kroimy na mniejsze kawałki, gotujemy w wodzie, aż zmięknie (opcjonalnie można dodać pokrojone jabłko). Przelewamy przez sitko do dzbanka, dodajemy cukier, kwasek cytrynowy.

 







9 komentarzy:

  1. Ja kompot rabarbarowy kocham od zawsze :) Twój ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienie dzieciństwa i wakacji na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ma piękny kolor - przypomniało mi się dzieciństwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Was przeniosłam chociaż na chwilę do (mam nadzieję) miłych chwil

      Usuń
  4. Przypomina mi jak go mama robiła zawsze http://moje-wyroby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takim kompocikiem to nie pogardzę, pyszny. Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń