czwartek, 6 marca 2014

Orzechowe ciasteczka bezowe


Po sobotnim oponkowym szaleństwie zostały  mi białka jajek, które żal było tak po prostu wyrzucić. Wybierałam się w niedzielę w odwiedziny, więc postanowiłam zrobić gospodyni niespodziankę i przynieść kokosanki. Niestety podczas robienia ciastek okazało się, że mam mała awarię - nie mam nawet grama wiórków kokosowych :( Na szczęście znalazłam jeszcze resztkę poświątecznych orzechów i tak powstały moje beziki orzechowe.

CIASTECZKA BEZOWE ORZECHOWE


Składniki:
3/4 szklanki drobno zmielonych orzechów
3 białka
3/4 szklanki cukru
cukier waniliowy 
1 łyżeczka mąki ziemniaczanej
szczypta soli 

Przygotowanie:
Ciasteczka przygotowujemy dokładnie tak jak Kokosanki (przepis znajdziecie  tutaj) Zamiast wiórków kokosowych dodajemy drobno zmielone orzechy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz