sobota, 24 września 2016

Tchibo Card





Dzisiaj kilka słów o projekcie promocyjnym Tchibo, w którym biorę ostatnio udział. Jak mogliście zauważyć na Instagramie zostałam ambasadorem Tchibo Card.


Co to oznacza? 
Jak dla mnie same plusy. Za polecenie karty lojalnościowej Tchibo Card otrzymałam nie tylko zniżki na zakupy, ale też kilka przydatnych giftów (z związku z moją kulinarną pasją najbardziej ucieszyły mnie gadżety kuchenne np. kolejna forma do pieczenia, tych nigdy za wiele ;) ) 
Samej karty Tchibo Card używałam tak naprawdę już przed przystąpieniem do akcji, więc wiem, że warto ją mieć i dlatego Wam ją polecam. 
Robiąc zakupy w sklepach Tchibo otrzymywałam za każdą wydaną złotówkę ziarna/ punkty. Ziarna/punkty/ można wymienić na atrakcyjne nagrody (ja wybrałam za symboliczne 1 zł młynek do cukru pudru), a ich ilość w każdej chwili można sprawdzić na koncie on line.

A jak działa sam  program ambasadorski?
-Zaprasza się znajomych do klubu TchiboCard
-Wpada razem do sklepu Tchibo, by znajomy zapisał się do klubu.
- Otrzymuje pieczątkę i rabat za polecenie oraz dowolną kawę za 1 zł

Jeśli macie ochotę też możecie zostać ambasadorem Tchibo Card (więcej tu). 

Jeśli nie macie sklepu Tchibo w okolicy nic straconego. Do klubu TchiboCard możesz zapisać się również online.

 Pamiętajcie  posiadając TchiboCard otrzymujecie:
- Darmową dostawa każdego zamówienia
- Dedykowane oferty tylko dla Klubowiczów
- Ziarna Tchibo - za każde wydane 1 zł, otrzymujesz 1 Ziarno
- Zniżki nawet do 75% z Ziarnami Tchibo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz