sobota, 22 lutego 2014

Zrolowany kurczak

Miały być weekendowy odpoczynek i troszkę lenistwa, a wyszło jak zwykle: prawie cały dzień w kuchni.  Zrobienie samych roladek nie zajmuje dużo czasu,ale okazuje się ,że jak ja wejdę do kuchni i mam czas to trudno mi z niej wyjść, bo na zrobieniu jednej rzeczy się nie kończy. Prosty kotlet z piersi z kurczaka już mnie  znudził.W lodówce zostało mi trochę suszonych pomidorów, aż żal ich nie wykorzystać... dokupiłam więc mozzarellę i wyrolowałam ;) nudnego kurczaka. Na obiad zaprosiłam  surówkę z białej kapusty i ziemniaki pieczone z ziołami, a na deser z piekarnika wyskoczyła niezapowiedziana Zebra (przepis w kolejnych postach).

ROLADKI Z PIERSI KURCZAKA Z MOZZARELLĄ I SUSZONYMI POMIDORAMI.

Składniki:

filet z kurczaka
suszone pomidory 
mozzarella
czosnek
sól pieprz
płatki kukurydziane lub bułka tarta (panierka)

Przygotowanie:
Filet myjemy i przecinamy na pół, lekko rozbijamy (łatwiej usmażyć zawinięte  mięso jeśli jest cieńsze). Przyprawiamy sola i pieprzem oraz czosnkiem (ja mięso przygotowuję wcześniej odstawiam do lodówki na noc) Na piersi układamy pokrojona w plastry mozzarellę i suszone pomidory. Zawijamy w roladki i spinamy wykałaczkami. Następnie panierujemy i smażymy.



1 komentarz:

  1. jak Jonathan wczoraj zobaczył ten post, od razu poprosił abym i ja zaserwowała takiego kurczaka, chyba nie mam wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń