wtorek, 23 czerwca 2015

Chia, kawa i pralina nie tylko na deser


Chia można pokochać albo zaliczyć do grupy produktów, których nigdy więcej się nie weźmie do ust. Ja należę do tej pierwszej grupy,dlatego robię z tymi nasionkami różne kombinacje smakowe. Poprzednio pokazałam wam wersję czekoladową, a tym razem połączyłam kawę i praliny nadziewane masłem orzechowym. Smak kawy, czekolady i lekko słonawy posmak masła orzechowego rewelacyjnie łączą się w tym pudding. Taki pudding można zjeść zarówno na deser albo jako słodkie śniadanie.

PUDDING CHIA z KAWĄ i PRALINKAMI


Składniki:

3 łyżki nasion chia (szałwii hiszpańskiej)
2 szklanki gotowej kawy na zimno (do kupienia w marketach)
garść płatków migdałowych
2-3 pralinki z masłem orzechowym (np.typu Reese's)

Przygotowanie:

Nasiona chia wsypujemy do kawy, mieszamy i odstawiamy na 2-3 godziny do wchłonięcia płynu. Powstanie galaretkowaty pudding. Pudding posypujemy pokruszonymi pralinkami oraz płatkami migdałowymi.

Smacznego.














1 komentarz:

  1. Dziękujemy za fantastyczną inspirację śniadaniowo-deserową :) https://www.facebook.com/solipieprz/posts/636580783144061

    OdpowiedzUsuń