poniedziałek, 9 lutego 2015

Zielony koktajl z mango


Ameryki zielonymi koktajlami nie odkryłam. Są one  modne już od jakiegoś czasu, tylko do mnie nie przemawiały, a wręcz źle się kojarzyły. Myślałam, że skoro koktajl jest aż tak zielony i robi się go z dodatkiem szpinaku to musi być obrzydliwy. 
Jak bardzo się pomyliłam wiem tylko ja.

KOKTAJL SZPINAKOWY z MANGO


Składniki:
(na 1 dużą porcje)
1 duża garść szpinaku typu baby
1 mango
1 banan 
1/3 szklanki soku pomarańczowego
kilka listków świeżej melisy (opcjonalnie) 

Przygotowanie:
Szpinak płuczemy w wodzie. Owoce obieramy i kroimy na mniejsze kawałki.Wszystkie składniki koktajlu wrzucamy do blendera i miksujemy do otrzymania gładkiego musu. Opcjonalnie przed zmiksowaniem dobrze jest pokrojone mango i pokrojonego banana lekko zamrozić. 
Jeśli koktajl będzie za gęsty dodajemy więcej soku pomarańczowego.




 
 

4 komentarze:

  1. A, no to Przekonałaś mnie :)
    Myśl ,że dodaje sie szpinak mnie trochę zniechęciło:P Ale może i mi posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam na początku, szpinak ? ble... ,ale koktajl jest naprawdę bardzo smaczny, warto spróbować

      Usuń
  2. pyszny i zdrowy :)

    http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/02/konkurs-walentynkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super! Cieszymy się że grono fanów zielonych koktajli rośnie <3

    OdpowiedzUsuń