wtorek, 6 stycznia 2015

Cococoffee- wariacja kawy i kokosa


Dość oryginalne i niebanalne przepisy na  kawę znalazłam ostatnio dzięki kampanii reklamowej kawy, w której bierze udział A.Starmach. Na stronie sponsora z przepisami jest mnóstwo ciekawych propozycji, które przyciągnęły moją uwagę. 
Jako wielbicielka kawy w różnych postaciach postanowiłam wypróbować kilka z tych przepisów. Na pierwszy ogień poszła kawa kokosowa.

(w związku z tym,że post ten nie ma być żadną formą reklamy, ani wpisem sponsorowanym nie podaję odnośników do nazwy kawy, sponsora i kampanii reklamowej)


KAWA KOKOSOWA 
na ciepło
(według.A.S)



Składniki:
1/2 filiżanki zaparzonej ulubionej kawy
1/3 szklanki mleka kokosowego
2 łyżki likieru Malibu
cukier (według uznania)
wiórki kokosowe do posypania (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Kawę zaparzamy tak jak zwykle. U mnie to była kawa z ekspresu.
Mleko kokosowe lekko podgrzewamy, dodajemy do niego likier kokosowy oraz cukier. Mieszamy.  
Do mleka dolewamy zaparzoną kawę i mieszamy. 
Wierzch kawy dekorujemy mleczną pianką lub bitą śmietaną oraz wiórkami kokosowymi. (mi osobiście te fusy w kawie w postaci wiórków kokosowych trochę przeszkadzały kiedy już pianka opadła)

Przepis nagrodzony w konkursie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz